Moedermelk in hars

Alle vragen over gereedschap en technieken die je nergens anders kwijt kunt
Kom net kijken
Actief lid
Actief lid
Ervaring: Beginnend cursist (1-2 jr)

Re: Moedermelk in hars

Berichtdoor Kom net kijken » vrijdag 25-11-2022, 16:34

Dank je wel! :thx: :thx: :thx: dan stop ik gewoon bij een mooie kleur wit. Er verandert zeken niets in de structuur zolang het nog vloeibaar is, hè? Maar met gokken komen we er ook wel. :lol: nu heb je me tenminste de fout van een scheutje bespaard en begin ik met druppeltjes! ;)^ :lachen:
Ja, dat klopt. Harsen verkleuren ook makkelijk, hoorde ik. Ik ben er nog te kort mee aa ln het spelen, maar het is heeeeeel leuk om te doen, ook zonder melk erin.

Je verhaal herken ik wel, over dat verdunnen en het geheim houden van de bestanddelen. Ik ben daarom extra benieuwd naar hoe het gaat met de ongeconserveerde moedermelkpoeder sieraden. Eens kijken of die poeders überhaupt nodig zijn.

En ik wil ook zeker proberen om in gedeeltelijk verharde epoxy hier en daar een druppeltje moedermelk te spuiten en dan aftoppen met een laagje blauwe epoxy. Hopelijk geeft dat een soort sterrenhemel effect... :phew: we zullen zien of dat teveel hooi op m’n vork is...

Ontzwellend bedankt voor het meedenken en je tips en adviezen!!! :thx: :thx: :thx:

Advertentie

Terug naar “Overige technieken”