Voorkomen dat zilver oxideert in b.v. een vitrinekast

Alle vragen over gereedschap en technieken die je nergens anders kwijt kunt
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6102
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Bericht door Erika »

Even gechekct nog, nu jaar na dato....

Over de lange termijn lijkt het wel beter te werken, maar je moet nog steeds poetsen, ook die nano.. Die is na een jaar wel wat minder aangeslagen, maar voor de foto heeft het geen zin

althans ik moet zo zeggen:
ik heb m behandeld na poetsen met krijt en neergezet in raam, bij vitrex bad en ultrasoon.
Ik weet niet echt meer welke welke was moet ik eerlij zeggen en ik heb 3 banen die heeeeel dicht bij elkaar liggen kwa aanslag, eentje lijkt minimal minder aangeslagen.


dus voor wat het geld wat het nanospul waard is vind ik het tegenvallen.



Louise proberen is dus allllllang gedaan, dit is van vorig jaar, iemand reageerde er alleen op, heel netjes omdat ik mn verhaal niet had afgemaakt :)
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Gebruikersavatar
doekoeman
Actief lid
Actief lid
Berichten: 330
Lid geworden op: dinsdag 18-03-2008, 13:05
Ervaring: Overig

Bericht door doekoeman »

Erika schreef:Even gechekct nog, nu jaar na dato....

Over de lange termijn lijkt het wel beter te werken, maar je moet nog steeds poetsen, ook die nano.. Die is na een jaar wel wat minder aangeslagen, maar voor de foto heeft het geen zin

althans ik moet zo zeggen:
ik heb m behandeld na poetsen met krijt en neergezet in raam, bij vitrex bad en ultrasoon.
Ik weet niet echt meer welke welke was moet ik eerlij zeggen en ik heb 3 banen die heeeeel dicht bij elkaar liggen kwa aanslag, eentje lijkt minimal minder aangeslagen.


dus voor wat het geld wat het nanospul waard is vind ik het tegenvallen.



Louise proberen is dus allllllang gedaan, dit is van vorig jaar, iemand reageerde er alleen op, heel netjes omdat ik mn verhaal niet had afgemaakt :)
We waren met spanning aan het wachten.
:mrgreen: :mrgreen:
Mvg,
D,
Gebruikersavatar
louise
Actief lid
Actief lid
Berichten: 389
Lid geworden op: maandag 19-02-2007, 23:30
Ervaring: Gevorderd cursist (> 2 jr)
Woonplaats: LEIDEN

Bericht door louise »

Heb ooit eens gehoord dat je een mottenbal in de vitrine moet leggen dat schijnt dan aanslag te voorkomen, maar je je tent stinkt er wel naar :(
een mens is nooit te oud om te leren
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6102
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Bericht door Erika »

@doekoe ..... sry,., iets eerder roepen dan heb je eerder antword. :)
hoop dat de spanning niet te veel was :)
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Gebruikersavatar
doekoeman
Actief lid
Actief lid
Berichten: 330
Lid geworden op: dinsdag 18-03-2008, 13:05
Ervaring: Overig

Bericht door doekoeman »

Erika schreef:@doekoe ..... sry,., iets eerder roepen dan heb je eerder antword. :)
hoop dat de spanning niet te veel was :)
:mrgreen:
Mvg,
D,
Plaats reactie