Juiste micromotor Marathon N7 bestellen

Alle vragen over gereedschap en technieken die je nergens anders kwijt kunt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Evert J@n
Enthousiast lid
Enthousiast lid
Berichten: 154
Lid geworden op: maandag 30-01-2012, 21:56
Ervaring: Leerling vakopleiding
Woonplaats: Zwolle

Juiste micromotor Marathon N7 bestellen

Bericht door Evert J@n »

Ik ben van plan om via een webshop een Marathon N7 micromotor aan te schaffen omdat ik tegen de beperkingen van mijn Dremel aan loop met zetten. Via een webshop (ebay) is dat veel goedkoper (maar mogelijk riskanter) dan bij BM.
Natuurlijk let ik op Web/betalingsgarantie (PayPal) en verzendkosten. Daarnaast op de apparaat specificaties voltage (220) en inbegrip van voetpedaal en handstuk.
Daar zit 'm vraag 1: op de plaatjes zie ik een handstuk met een ander uiteinde (asje) http://www.ebay.com/itm/35K-35-000-RPM- ... 0782474571 en niet de opname kop. Mag ik er van uitgaan dat hier gewoon de freesjes in kunnen?
Vraag 2: ik zie het apparaat aangekondigd met 35.000 en 40.000 toeren. Niet dat dit veel uitmaakt, maar heeft dit louter te maken met verschillen in voltage(110/220) of zijn er nog andere verschillen?
Vraag 3: heeft iemand ervaring met een website die (tegen een redelijke prijs) hem/haar het juiste apparaat geleverd heeft?
Gebruikersavatar
Aspasia
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1336
Lid geworden op: maandag 02-06-2008, 21:20
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: zwolle
Contacteer:

Bericht door Aspasia »

Dat asje kan er gewoon uit en dan heb je 2,35 mm spantang.

35000 is hard zat.

Je moet een apparaat bestellen met 220 volt en niet die van 110 volt want die zijn voor onder andere Amerika.

Je kunt pay pal betalen maar daar zitten kosten aan vast, vraag gewoon het IBAN bank nummer van het bedrijf.
Gebruikersavatar
@tjuh
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1341
Lid geworden op: zondag 17-12-2006, 13:16
Ervaring: Overig
Woonplaats: A'dam
Contacteer:

Bericht door @tjuh »

paypal betalen is gratis hoor; misschien voor zakelijke accounts niet, maar wel voor particulieren + via ebay aankopen ben je ook nog beschermd voor geldteruggave bij grote prblem zoals oa niet leveren etc.
Gebruikersavatar
Evert J@n
Enthousiast lid
Enthousiast lid
Berichten: 154
Lid geworden op: maandag 30-01-2012, 21:56
Ervaring: Leerling vakopleiding
Woonplaats: Zwolle

Bericht door Evert J@n »

paypal betalen is gratis hoor
in de voorwaarden zeggen ze overigens wel dat er een extra provisie van 2,3 % bovenop de gebruikelijke wisselkoers komt als ze naar andere valuta moeten omrekenen. Ik ben nu in mailcontact met een aanbieder die 'm voor 95 euri free wil shippen....
Gebruikersavatar
@tjuh
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1341
Lid geworden op: zondag 17-12-2006, 13:16
Ervaring: Overig
Woonplaats: A'dam
Contacteer:

Bericht door @tjuh »

ja maar zulke dingen rekent je bank ook (zij verstoppen dat ook in de koersen) btw vaak is het wel voordeliger om bijv je creditcard optie te gebruiken dan direct van je bankrekening (mits je een cc hebt uiteraard) vanwege de te gebruiken koers...paypal schijnt daar ook weer vanaf te snoepen..hoe precies geen idee, maar het is mij al vaker opgevallen.
Gebruikersavatar
Aspasia
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1336
Lid geworden op: maandag 02-06-2008, 21:20
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: zwolle
Contacteer:

Bericht door Aspasia »

Creditcard is iets van 4% extra onkosten.
dianda321
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 29-06-2015, 8:18
Ervaring: Geen ervaring
Contacteer:

Bericht door dianda321 »

Dat asje kan er gewoon uit en dan heb je 2,35 mm spantang.

________________________________________
equipos Odontol?gico
Plaats reactie