Te Koop: Juwelierszaak Z.O. Drenthe

Heb je materiaal, gereedschap of een boek over of zoek je iets tweedehands (commerciële aanbiedingen niet toegestaan)? Heb je een vacature of zoek je een baan op het vakgebied? Plaats het hier .
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor Vraag en Aanbod voor en door actieve leden van dit forum. Het is dus niet de bedoeling dat nieuwe leden hier direct advertenties plaatsen en verder niet actief zijn op de rest van het forum.
Willem Parel
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Ervaring: Professioneel goudsmid

Te Koop: Juwelierszaak Z.O. Drenthe

Berichtdoor Willem Parel » woensdag 22-04-2015, 21:05

Het komt hier niet vaak voorbij maar ik mag hier dan toch eens een prachtige juwelierszaak als Te Koop aankondigen.
En goede vriend en daarbij ook nog een klant van ons is namelijk 65 geworden en wil er mee stoppen.
Het is een zaak op goede lokatie in het centrum van een grote plaats (100.000 inwoners) in Zuidoost Drenthe.
De zaak zelf bestaat al zo'n 80 jaar en is altijd in dezelfde familie geweest.
Het is een traditionele degelijke juwelierszaak met een goede uitstraling en een trouw en tevreden klantenbestand.
Onze vriend heeft het de laatste jaren wat rustig aan gedaan en het is dus een zaak met veel potentie en groeimogelijkheden.
Geinteresseerden mogen mij via PM benaderen dan zal ik het contact tot stand brengen.
Ik ken verder geen bijzonderheden en heb verder geen enkel zakelijk belang in deze ( behalve dat ik bevriend ben).
Wel kan ik gezien mijn verleende diensten (vanaf 1985 ) voor deze zaak zeggen dat het een zeer constante en degelijke zaak is.
Voor verdere bijzonderheden zullen de gegadigden zich persoonlijk moeten richten aan de verkoper. ( eerst even een PM aan mij)
Bij het scheppen van het schone wordt veel geleden....
Advertentie

Terug naar “Vraag en Aanbod”