Gezocht: 1op1 cursus bij edelsmid (goud en zilversmid)

Heb je materiaal, gereedschap of een boek over of zoek je iets tweedehands (commerciële aanbiedingen niet toegestaan)? Heb je een vacature of zoek je een baan op het vakgebied? Plaats het hier .
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor Vraag en Aanbod voor en door actieve leden van dit forum. Het is dus niet de bedoeling dat nieuwe leden hier direct advertenties plaatsen en verder niet actief zijn op de rest van het forum.
CreativeMind
Nieuw lid
Nieuw lid
Ervaring: Geen ervaring

Gezocht: 1op1 cursus bij edelsmid (goud en zilversmid)

Berichtdoor CreativeMind » donderdag 17-11-2016, 11:54

Welke edelsmid kan mij het vak verder aanleren? b;)

Ik zoek een edelsmid waarmee ik 1op1 (dus privé) een cursus kan volgen om het vak verder te leren. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ik betaal voor de cursus.

Ik kan trouwens niet met een gasbrander overweg waarin ik lucht (adem) moet blazen vanwege mijn astma.

De reden dat het 1op1 moet zijn is: dat ik (namelijk) niet met meer dan 1 persoon om heen kan werken/leren (er mag dus niet meer dan 1 persoon aanwezig zijn in de ruimte).

Komt ook door mijn aangeboren chronische afwijking.
Het is namelijk zo dat ik het omringende geluid en bewegingen van de meerdere mensen niet kan filteren en dus op alles let.
Daarom moest ik ook stoppen bij de vakschool in Schoonhoven.

Ik ben autodidact uit boeken gaan leren, internet geraadpleegd en ook aan smeders gevraagd voor als ik iets niet begrijp.
Echt super bedankt voor alle hulp die ik van je krijg Erika Houwaard je bent een topper!

23 jaar (man),
Ik woon in Maarssen (provincie Utrecht),
kan alleen reizen met het openbaar vervoer.

Als ik bij jouw (edelsmid) in de leer mag plaats dan op dit bericht een reactie of stuur een pb naar me.

Ik hoor graag van jullie! b:D
"My fantasy world is my inspiration"
Advertentie

Terug naar “Vraag en Aanbod”