Nieuwe website.

Informatie en tips over waar je welke kennis en ervaring op kunt doen, beoordelingen van boeken en tijdschriften en links naar andere websites die interessant zijn voor leden van dit forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Precious Art
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1108
Lid geworden op: dinsdag 15-04-2008, 9:08
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Den Haag
Contacteer:

Nieuwe website.

Bericht door Precious Art »

Ik heb een nieuwe website (laten maken) En nu ben ik bezig deze te vullen met foto's en teksten.
Er moeten nog wat pagina's bij om alles weer volledeig te hebben.
Heb dit keer gekozen voor een website zonder winkel.
Bij de vorige werd er al zo weinig via de website besteld en dan alleen de kleine dingetjes.
Dat al het gedoe met verzenden, pakjes die niet aankomen betalingen enz het eigenlijk niet waard is.

Dus nu een soort van internet visite kaartje. Je kunt er de sieraden enz. op zien. Wil je meer weten dan een email.
Ik hoop dat jullie even kijken en er kritiek op willen geven, zodat ik nog punten kan verbeteren/veranderen.

Zelf ben ik niet helemaal tevreden over de foto's. Die kunnen misschien wel wat scherper.

Groetjes
Precious

www.anitaheijmenberg-sieraden.nl
Groetjes,
Precious.

Maak fouten in het prettige besef dat de optelsom van je fouten "ervaring" wordt genoemd.
Gebruikersavatar
Willem Parel
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 4123
Lid geworden op: woensdag 20-02-2008, 14:14
Ervaring: Professioneel goudsmid

Re: Nieuwe website.

Bericht door Willem Parel »

Mooie website Anita, ik vind de slide show een beetje langzaam en er kwam een leuke presentatie voorbij van een paar armbanden.
Toen ik daar nader naar wilde kijken was hij niet te vinden, als je je collectie zou onderverdelen in ringen, armbanden etc, is dan niet alles makkelijker vindbaar?
Bijlagen
image.png
Bij het scheppen van het schone wordt veel geleden....
Gebruikersavatar
peterspanje
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 527
Lid geworden op: vrijdag 13-11-2015, 17:43
Ervaring: Amateur (geen cursist)
Woonplaats: den haag

Re: Nieuwe website.

Bericht door peterspanje »

Net even gekeken, maar geen idee of ik iets verkeerd doe, maar kan je sieraden alleen in een soort dia voorstelling bekijken, uitermate irritant, want als je iets ziet wat mooi, bijzonder etc is, dan wil je graag wat langer kijken dan een paar seconden, ook op de foto klikken helpt niet of je wil of niet de voorstelling loopt door.
De achtergrond van de sieraden doet afbreuk aan je sieraden ik zou dat grijs weg halen, maar geen idee wat wel werkt :zwaai:
Gebruikersavatar
Cees
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: dinsdag 20-09-2011, 23:27
Ervaring: Semiprofessioneel goudsmid
Woonplaats: zuid holland

Re: Nieuwe website.

Bericht door Cees »

Ik wilde net even gaan kijken maar kan de site niet bereiken, jammer.
Een probleem is alleen een probleem als je er een probleem van maakt, het is wel vervelend als anderen er een probleem van proberen te maken :-)
Gebruikersavatar
Precious Art
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1108
Lid geworden op: dinsdag 15-04-2008, 9:08
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Den Haag
Contacteer:

Re: Nieuwe website.

Bericht door Precious Art »

Ben nog druk bezig met de website,
Ja, de dia show gaat langzaam, maar daar kan ik helaas niets aan veranderen.
Je kunt ook naar beneden scrollen voor wat meer info.
Klik je boven aan bij collectie en scrolt dan naar beneden dan komen de foto's. Deze kun je vergroten door er op te klikken.
Onder elke bladzijde komt een "fotoboek" met de voor die bladzijde relevante foto's.
Moet nog uitvinden hoe ik foto's kan verwijderen of in een andere volgorde kan zetten.
De fotoboeken zijn 4 foto's breed. Het leek me leuk om dan 4 foto's van het zelfde sieraad naast elkaar te hebben.
Helaas een pop up met tekst was ook niet mogelijk....:( want dat wilde ik ook graag. Misschien in de laatste foto? maar ik denk dat dat rommelig wordt.
(vaak om je pas erachter wat wel en niet kan als je al in zee ben gegaan met een provider die de website bouwt.
Deze werken vaak met templates en kunnen sommige dingen niet. Hopelijk dat daar in de toekomst wat verandering in komt.)

Er komt dit keer geen webwinkel in. Willen mensen info dan kan dat via mail.
In de oude webwinkel werd praktisch niets verkocht, alleen wat sieraden onder de 75,00.
Dus dacht nu de site als een soort elektronisch visitekaartje te hebben.

Ik ben nog bezig met het maken van betere foto's. Wil een mooie witte achtergrond, maar dat is niet zo makkelijk.
Ook wil ik bij elke bladzijde een eigen diavoorstelling. Nu hebben sommige bladzijdes de zelfde.

Pfff gaat weer veel tijd en werk in zitten.
Bedankt voor de reacties.
Als ik weer wat verder ben ga ik weer jullie menig vragen, hoor.
Maar nu moet ik eerst weer even bezig zijn met nieuwe collectie en wat opdrachten.
Tje, te weinig uren in een dag, LOL

Groetjes
Precious
Groetjes,
Precious.

Maak fouten in het prettige besef dat de optelsom van je fouten "ervaring" wordt genoemd.
Plaats reactie