Stowa zakhorloge

Alles rondom reparaties van bestaande werkstukken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Precious Art
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1108
Lid geworden op: dinsdag 15-04-2008, 9:08
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Den Haag
Contacteer:

Stowa zakhorloge

Bericht door Precious Art »

Hoi allemaal.
Ik heb van een klant een Stowa zakhorloge gekregen om in de binnenkant van de deksel te graveren.
Het glaasje (plastic) werd er los bijgegeven met de vraag om die terug te plaatsen.
Dat heb ik geprobeerd. En hoewel de diameter goed is is de hoogt niet goed. Hij drukt op de as van de wijzers en ik krijg de sluitring ook niet meer dicht.
Wie heeft hier ervaring mee. Heeft glaasjes in voorraad of weet waar ik die kan bestellen?

Groetjes
Precious
Groetjes,
Precious.

Maak fouten in het prettige besef dat de optelsom van je fouten "ervaring" wordt genoemd.
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6099
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Bericht door Erika »

alma heeft veel glaasjes in soorte en maten!

Hoort het glaasje erbij, want zoun het anders kunnen dat de wijzers niet goed aangedrk zijn?
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Gebruikersavatar
Precious Art
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 1108
Lid geworden op: dinsdag 15-04-2008, 9:08
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Precious Art »

Kreeg het glaasje er los bij. Heb een vermoeden dat het niet het origineel is. Misschien hadden ze een ander horloge waar ze het uit gehaald hebben en gedacht zelfde diameter dus is goed...(je hebt van die klanten, die jou dan laten aanmodderen, ha,ha..)
De wijzers zitten volgens mij goed.
Zal straks even een fotootje maken.

Groetjes
Anita
Groetjes,
Precious.

Maak fouten in het prettige besef dat de optelsom van je fouten "ervaring" wordt genoemd.
Plaats reactie