SVS: Oorbellen: parel met citrien.

Verzameling van SVS-jes waarin stap voor stap wordt getoond hoe een werkstuk of techniek wordt uitgevoerd
Helina
Enthousiast lid
Enthousiast lid
Berichten: 60
Lid geworden op: vrijdag 23-11-2012, 23:22
Ervaring: Amateur (geen cursist)
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Helina »

Dank voor je reactie Daniel :)
Voor als ik niet makkelijk aan die Uhu kan komen, dat van Bison moet ook een 2 componentenlijm zijn neem ik aan?

Goeie tip dat je dat echt heel lang moet blijven mengen, en op je papiertje te laten liggen zodat je kan zien of het goed uitgehard is.

Ik heb parels die al voorgeboord zijn geen idee dus hoe groot het gat is, maar het viel me al wel op, als ik eerst de lijm met een zo dun mogelijke speld er in probeerde te doen je dan eigenlijk heel veel van de lijm er weer uit ziet komen waardoor je het idee hebt, de ruimte is niet groot genoeg om de lijm er werkelijk in te krijgen, wordt er gewoon weer uitgeduwd door de speld.
Ik heb wel een parelboortje, dus dan zal ik voortaan dat gat maar een ietsiepietsie breder maken eerst, boortje gebruik ik als een handvijltje dus je gaat niet gauw te ver.

Ook een goeie tip om wat gleufjes in de stift te maken, nou d??d ik dat al wel, maar omdat ik zeker een jaar er niet meer mee bezig ben geweest was ik dat helemaal vergeten.
Dat geheugen van mij is verschrikkelijk ;) ik kan twee jaar dagelijks met iets bezig zijn, maar als ik dat dan een half jaartje niet meer doe ben ik de helft van mijn kennis op dat gebied weer kwijt.
Kan je nagaan, en ik ben nog niet eens dement ;)
Plaats reactie