Gezocht: Inkoop SLOTJES VOOR ROND LEER (zonder magneet)

Alles over overige materialen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irusjeh
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 18-03-2013, 16:51
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Rotterdam

Gezocht: Inkoop SLOTJES VOOR ROND LEER (zonder magneet)

Bericht door Irusjeh »

Hi collega's,

Ik zoek naar standaard leverbare slotjes die aangesloten kunnen worden op rond leer. Echter is puur op magnetisme niet betrouwbaar genoeg. Het liefst ook nog iets dat verstelbaar is maar dat is geen eis.

Armbandslotjes zijn altijd een gedoe, maar met een aansluiting op rond leer is het echt helemaal lastig te vinden 00O . Ik hoop dat jullie ideeën hebben die mij helpen in mijn zoektocht. Het gaat om een grote bestelling, waarbij de stuks-prijs onder de euro dient te liggen, maar ieder idee kan mij verder helpen dus ik hoor het graag!

Daarnaast nog steeds op zoek naar een berg pushpinnen onder de 5 mm trouwens.

Thanks voor het meedenken alvast! :thx:
Iris
Laatst gewijzigd door Irusjeh op vrijdag 11-03-2016, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6099
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Re: Gezocht: Inkoop SLOTJES VOOR ROND LEER (zonder magneet)

Bericht door Erika »

Waarom geen ronde eindstukken bij bijou, alma, drijfhout bestellen . ? of moet het geen edelmetaal zijn? Dan zou je bij rio grande ook nog eens kunnen kijken via alma leveren zij in Nl. En ik moet zeggen de magneten die deze bedrijven gebruiken al met waarschuwing komen voor mensen met een pacemaker, Niet dragen.
Er zit verschil tussen magneten en magneten.
Wij hadden laatst slot magnetisch die we met grof geweld uit elkaar moesten trekken...


eindstukken rond lijmen, of klinken,
anders beadalon uiitzoeken wat zij hebben
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Plaats reactie