Groothandel zilveren bedels etc.

Alles over overige materialen
Plaats reactie
Janine Stmd

Groothandel zilveren bedels etc.

Bericht door Janine Stmd »

Ik ben op zoek naar een groothandel die zilveren bedeltjes/connectors verkoopt. Bijou Moderne heeft heel veel, maar geen kant en klare bedeltjes. Zilverland heeft leuke dingen, maar is geen groothandel (dus te duur) en heeft veel niet op voorraad. Kasius zit bij mij om de hoek, maar die accepteert me niet als klant omdat ik geen (web)winkel heb. Andere halffabrikaten leveranciers zoals herens & herens hebben ook geen bedels. Vraag me al tijden af waar bijv. marktkooplui hun zilveren waar inkopen... Iemand de zilveren tip voor mij? Alvast hartelijk dank!
tafelfacet
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 30-12-2011, 19:36
Ervaring: Amateur (geen cursist)
Woonplaats: Doetinchem

Re: Groothandel zilveren bedels etc.

Bericht door tafelfacet »

hallo,

Misschien via ebay.de juliusleser of milenium-gaengschder of een andere via ebay.de
Je bent nooit te oud om te leren.
Gebruikersavatar
Briolet
Actief lid
Actief lid
Berichten: 456
Lid geworden op: donderdag 16-08-2012, 9:57
Ervaring: Amateur (geen cursist)

Re: Groothandel zilveren bedels etc.

Bericht door Briolet »

Alma heeft ruim 2000 bedels in zilver op hun site staan: Link Ze hadden vroeger zelfs een folder met alleen bedels voor in de winkel om aan klanten te tonen.
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6099
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Re: Groothandel zilveren bedels etc.

Bericht door Erika »

Matser
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Janine Stmd

Re: Groothandel zilveren bedels etc.

Bericht door Janine Stmd »

Dank jullie wel voor de suggesties. Ik heb inmiddels bij Alma gekeken, die heeft helaas niet het soort bedels/connectors die ik zoek. De andere opties ga ik bekijken. Nogmaals dank zover!
Plaats reactie