Wikkelring.

Alles over het ontwerpen van werkstukken
Plaats reactie
gerrypardoel
Enthousiast lid
Enthousiast lid
Ervaring: Beginnend cursist (1-2 jr)
Contacteer:

Wikkelring.

Bericht door gerrypardoel »

Hier ben ik weer beste forumleden,

Weet iemand waar ik een voorbeeld kunnen vinden hoe je een wikkelring moet maken?

Ik snap dat je een lange draad moet maken en uiteraard ergens om heen moet wikkelen maar zet je delen vast door middel van solderen? Hoe dik zijn en welke vorm hebben de draden?

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.

Hartelijke groeten,

Gerry
Devine creations
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Wikkelring.

Bericht door Devine creations »

Beste Gerry, Ik ben natuurlijk maa een leek maar ik heb toevallig onangs een video bekeken waardoor ik werd geinspireerd om ook zoiets te maken. Ik heb mijzelf nog niet aangeleerd om alle afmetingen en maten op te schrijven. Dus ik heb geen idee meer hoeveel metaal ik heb gebruikt, maar volgens mij wordt dit in de videouitgelegd. Je moet even door de uitspraak heen bijten ze bedoelt het goed en is naar mijn menig kundig genoeg. Ze heeft besloten om haar videos voor een internationaal publiek toegankelijk te maken. Msschien de moeite waard om de video te bekijken. [https://youtu.be/XHMKSSS0HEs?si=fR_oFh248Z5-V0ls]
Groetjes Irma
P.s. ik zal proberen een foto te uploaden van mijn eigen interpretatie.
Devine creations
Nieuw lid
Nieuw lid

Beste Gerry, Ik ben natuurlijk maa een leek maar ik heb toevallig onangs een video bekeken waardoor ik werd geinspireerd om ook zoiets te maken. Ik heb mijzelf nog niet aangeleerd om alle afmetingen en maten op te schrijven. Dus ik heb geen idee meer hoeveel metaal ik heb gebruikt, maar volgens mij wordt dit in de videouitgelegd. Je moet even door de uitspraak heen bijten ze bedoelt het goed en is naar mijn menig kundig genoeg. Ze heeft besloten om haar videos voor een internationaal publiek toegankelijk te maken. Msschien de moeite waard om de video te bekijken. [https://youtu.be/XHMKSSS0HEs?si=fR_oFh248Z5-V0ls]
Groetjes Irma
Devine creations
Nieuw lid
Nieuw lid

Geen idee hoe ik een foto kan plaatsen sorry.
Devine creations
Nieuw lid
Nieuw lid

Geen idee hoe ik een foto kan plaatsen sorry.
Devine creations schreef: donderdag 04-04-2024, 11:40 Beste Gerry, Ik ben natuurlijk maa een leek maar ik heb toevallig onangs een video bekeken waardoor ik werd geinspireerd om ook zoiets te maken. Ik heb mijzelf nog niet aangeleerd om alle afmetingen en maten op te schrijven. Dus ik heb geen idee meer hoeveel metaal ik heb gebruikt, maar volgens mij wordt dit in de videouitgelegd. Je moet even door de uitspraak heen bijten ze bedoelt het goed en is naar mijn menig kundig genoeg. Ze heeft besloten om haar videos voor een internationaal publiek toegankelijk te maken. Msschien de moeite waard om de video te bekijken. [https://youtu.be/XHMKSSS0HEs?si=fR_oFh248Z5-V0ls]
Groetjes Irma
Afbeelding
Bijlagen
20240404_114946.jpg
gerrypardoel
Enthousiast lid
Enthousiast lid
Contacteer:

Bericht door gerrypardoel »

Hoi Irma,

Wat aardig van je om op mijn vraag te antwoorden.
Ik heb inmiddels een wikkelring gemaakt met behulp van de aanwijzingen en hulp van @Sinterklaas. Heb ook foto’s gedeeld op dit forum. Maar toch dank voor de tip. Ik volg het Youtube kanaal van Estona ook; heb er best wat geleerd! Heel leuk om Bregje te volgen.
De ring die jij er hier op hebt gezet is mooi geworden.
Dankjewel voor je bericht en succes verder.

Hartelijke groeten,
Gerry
Plaats reactie