Gebruik badeco 220
-
- Nieuw lid
- Ervaring: Leerling vakopleiding
Gebruik badeco 220
Ik heb sinds kort een badeco 220 hamerstuk. Ik zie alleen dat de aansluiting niet lijkt te passen aan mijn hangmotor of mijn micromotor. Heeft iemand tips om de badeco toch te kunnen gebruiken? Dank jullie wel voor de reacties.
-
- Actief lid
- Ervaring: Overig
Re: Gebruik badeco 220
Als je normale Faro handstuk wel op de hangmotor past. Dan moet de Badeco ook passen. Als je een andere hangmotor aansluiting hebt past het mogelijk niet.
Het kan ook zijn dat je wat harder moet duwen als de 2 delen van de koppeling niet in lijn met elkaar staan. Dat kan je met je normale handstuk ook wel eens hebben. Daar kan je dat dan oplossen door of even aan je freesje te draaien.
Misschien dat je even wat gas met je motor moet geven en dan opnieuw proberen het in elkaar te duwen.
Heb je een foto van je hangmotor aansluiting?
Het kan ook zijn dat je wat harder moet duwen als de 2 delen van de koppeling niet in lijn met elkaar staan. Dat kan je met je normale handstuk ook wel eens hebben. Daar kan je dat dan oplossen door of even aan je freesje te draaien.
Misschien dat je even wat gas met je motor moet geven en dan opnieuw proberen het in elkaar te duwen.
Heb je een foto van je hangmotor aansluiting?
- Erika
- Moderator
- Ervaring: Professioneel goudsmid
- Contacteer:
Re: Gebruik badeco 220
heb je europese badeco en europese aansluiting opslang, of probeer je amerikaans op europees te krijgen ?
Moet gewoon passen als het de standaard aansluitingen zijn
Moet gewoon passen als het de standaard aansluitingen zijn
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.