Je bent er bijna en het ziet er super uit
En ja tegenslagen horen erbij , helaas , Maar je leert het meeste van tegenslagen en foutjes !
Ik vind dat je geslaagd bent
Dit telt toch niet als cijfer, die miniaturen ?
Althans 2021 was mijn stagair nog onderweg om net op tijd voor deadline in te leveren maar werd onderweg gebeld dat ie geslaagd was
Blijf ik nog steeds iets van vinden maar ok
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Er komt een moment dat het klaar is , helemaal klaar , het is af , het is helemaal gelukt zoals ik had gedacht ; op dat moment ervaar je een gevoel van euforie dat je altijd bij zal blijven .
Gefeliciteerd .
Gr herman
Geinteresseerd in verwerken van zilver,
steen, hout en ontwerpen maken m.b.v.
deze materialen.
Erika schreef: ↑zaterdag 11-05-2024, 14:34
Je bent er bijna en het ziet er super uit
En ja tegenslagen horen erbij , helaas , Maar je leert het meeste van tegenslagen en foutjes !
Ik vind dat je geslaagd bent
Dit telt toch niet als cijfer, die miniaturen ?
Althans 2021 was mijn stagair nog onderweg om net op tijd voor deadline in te leveren maar werd onderweg gebeld dat ie geslaagd was
Blijf ik nog steeds iets van vinden maar ok
Dank je wel!
Dat is wel bijzonder inderdaad.
Wij zijn het eerste jaar die de miniaturen krijgen als officieel examen.. vind het eigelijk ook geen gepast examen, meer zilversmeden.
Herman schreef: ↑zaterdag 11-05-2024, 15:02
Er komt een moment dat het klaar is , helemaal klaar , het is af , het is helemaal gelukt zoals ik had gedacht ; op dat moment ervaar je een gevoel van euforie dat je altijd bij zal blijven .
Gefeliciteerd .
Gr herman
Inderdaad. Heel blij dat het af is, maar helemaal tevreden zijn vind ik toch wat lastig. Blijft altijd dingetjes zien hier en daar..
Hier is dan eindelijk het eindresultaat. Morgen inleveren op school, spannend..
Ik snap waar je vandaan komt met zilversmeden, maar toch is zilversmeden veelal werken van uitslag en deze intrekken , dus daarin is het weer niet
En je had de piano natuurlijk nog kleiner kunnen maken....... maar geloof me dit is al uitdagend genoeg
Wel fijn dathet voor examen is, want dat voelt het achteraf niet zo gigantisch nutteloos project, los van het leerproces
TEvreden zijn en leren loslaten , ja ik doe dat ook nog steeds leren
Hoe is het gegaan ,heb je een cijfer/commentaar gehad ?
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Erika schreef: ↑dinsdag 14-05-2024, 13:26
Ik snap waar je vandaan komt met zilversmeden, maar toch is zilversmeden veelal werken van uitslag en deze intrekken , dus daarin is het weer niet
En je had de piano natuurlijk nog kleiner kunnen maken....... maar geloof me dit is al uitdagend genoeg
Wel fijn dathet voor examen is, want dat voelt het achteraf niet zo gigantisch nutteloos project, los van het leerproces
TEvreden zijn en leren loslaten , ja ik doe dat ook nog steeds leren
Hoe is het gegaan ,heb je een cijfer/commentaar gehad ?
Dat is zo inderdaad. Alleen heb ik tijdens stage en school sieraden leren maken en dan is zoiets toch wel heel wat anders ineens.
Nog kleiner had gekund maar ook dat was erg moeilijk geweest met nog kleinere onderdelen, ze zijn nu al zo klein hahah
Tevreden zijn is ook wel heel lastig hahah voor je gevoel kan het dan altijd beter en zijn er nog dingetjes hier en daar. Maar probeer dat nu wel los te laten. Hij is maandag ook ingeleverd
Ik weet nog niet wanneer ik de beoordeling krijg, ik moet alleen volgende week woensdag naar school voor een presentatie en gesprek
Spannend ......en ja wacht maar straks werk je heel klein , ik zet met regelmaat van die 0.9 en 1 mm diemantjs ,op vakschool vond 3 mm al minim
dus je groeit in de kleineheid !!
En echt als ze je laten zakken hierop bericht me dan maar, want dan heb ik nog wel een mening en een vraagje over diut deel , ook vanuit mij als stage bedroijf
Hadstagair veel meer kunnen lerenwaar ie in het vak baat bij zou hebben gehad , miniatuur is natuurlijk heel leuk, Maar moet je wel beoordeeld worden toch !
Zeker omdat wij ook tijd en geld spenderen aan die stukken ....
Maar ik verwacht gewoon geslaagdhoor
Erika schreef: ↑vrijdag 17-05-2024, 17:45
Spannend ......en ja wacht maar straks werk je heel klein , ik zet met regelmaat van die 0.9 en 1 mm diemantjs ,op vakschool vond 3 mm al minim
dus je groeit in de kleineheid !!
En echt als ze je laten zakken hierop bericht me dan maar, want dan heb ik nog wel een mening en een vraagje over diut deel , ook vanuit mij als stage bedroijf
Hadstagair veel meer kunnen lerenwaar ie in het vak baat bij zou hebben gehad , miniatuur is natuurlijk heel leuk, Maar moet je wel beoordeeld worden toch !
Zeker omdat wij ook tijd en geld spenderen aan die stukken ....
Maar ik verwacht gewoon geslaagdhoor
Zal ik doen als ik zou zakken of een herkansing heb. Het is ook zoo gigantisch chaotisch gegaan, net week presentatiedag een week verplaatst omdat het examenbureau nog niet alles compleet had en moeten nu nog meer papieren inleveren.. terwijl ik maandag helemaal naar school ben gegaan (dat is mijn weekend ik werk ook op zaterdagen) om alles in te leveren.
En ik heb idd zo’n 1000 uitgegeven en mijn stagevergoeding hebben ze stopgezet omdat ik er zo lang mee bezig moest zijn..