Hoi,
ik wil een broedplaats beginnen voor edelsmeden die klaar zijn met de opleiding, maar geen betaalbare ruimte kunnen vinden in Amsterdam. Maar hoe kom je terecht bij mensen die het kunnen gebruiken? Ik zal zeker proberen de vakopleidingen in Schoonhoven en Amsterdam aan te schrijven, maar weet er iemand nog een goede tip?
Hoe zoek je beginnende edelsmeden
-
- Nieuw lid
- Ervaring: Semiprofessioneel goudsmid
-
- Nieuw lid
Re: Hoe zoek je beginnende edelsmeden
Een edelsmid heeft weinig ruimte nodig. Thuiswerken is dus voor de hand liggend, zeker voor beginners in Amsterdam.
Als je startende edelsmeden wilt overhalen om samen te werken op een vaste locatie buiten hun woning kun je hen in het vooruitzicht stellen de noodzakelijke randapparatuur die niet in hun scholierengereedskist pasten. Zoals handwals, trekijzers en -bank, pekkogel, ultrasoon, stoomreinger. Dat soort dingen.
Voor het gebruik van de werkruimte kan je dan geld vragen. Waarmee het kringetje in principe rond is.
Als je startende edelsmeden wilt overhalen om samen te werken op een vaste locatie buiten hun woning kun je hen in het vooruitzicht stellen de noodzakelijke randapparatuur die niet in hun scholierengereedskist pasten. Zoals handwals, trekijzers en -bank, pekkogel, ultrasoon, stoomreinger. Dat soort dingen.
Voor het gebruik van de werkruimte kan je dan geld vragen. Waarmee het kringetje in principe rond is.
-
- Nieuw lid
ik bedoelde niet zozeer te vragen over hoe ik ze over moet halen, maar meer hoe ze te bereiken.
-
- Actief lid
- Ervaring: Overig
Via de Vakschool is een goed idee.
Je kan ok op Instagram of zo proberen.
Je kan ok op Instagram of zo proberen.