GEZOCHT trouwringen dummy's

Heb je materiaal, gereedschap of een boek over of zoek je iets tweedehands (commerciële aanbiedingen niet toegestaan)? Heb je een vacature of zoek je een baan op het vakgebied? Plaats het hier .
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor Vraag en Aanbod voor en door actieve leden van dit forum. Het is dus niet de bedoeling dat nieuwe leden hier direct advertenties plaatsen en verder niet actief zijn op de rest van het forum.
Goudsmid_sa
Nieuw lid
Nieuw lid
Ervaring: Professioneel goudsmid

GEZOCHT trouwringen dummy's

Berichtdoor Goudsmid_sa » donderdag 09-07-2015, 15:22

Beste goudsmeden en juweliers,

Ik ben opzoek naar een grote partijtje dummy trouwringen, diverse modellen (standaard gangbare modellen). Ik wil mij meer gaan richten op trouwringen maar heb niets om als model aan mijn klant te laten zien/ passen idee?n opdoen etc.

Heeft een van jullie nog mooie dummy's liggen eventueel met de leveranciers erbij dan zou ik deze graag over willen nemen.

Ik hoor het graag van jullie
joodje
Enthousiast lid
Enthousiast lid

dummy

Berichtdoor joodje » zaterdag 11-07-2015, 16:21

BVA auctions heeft er een heleboel in de veiling
Goudsmid_sa
Nieuw lid
Nieuw lid

Berichtdoor Goudsmid_sa » zondag 12-07-2015, 11:26

Bedankt voor je bericht. Die van BVA auctions had ik gezien. Wat je vaak ziet is dat er op het laatste moment heel veel geboden word. Morgen is de sluitingstijd, dan zal ik nog wel even kijken.
MandyMendoza
Nieuw lid
Nieuw lid
Ervaring: Amateur (geen cursist)

Re: GEZOCHT trouwringen dummy's

Berichtdoor MandyMendoza » woensdag 13-02-2019, 3:15

We hebben de grootste collectie van trouwringen. Aangeboden tegen de beste prijs, bieden wij de beste designer collectie trouwringen die u ooit kunt bedenken. U kunt op uw gemak betalen omdat we meerdere betalingsopties hebben.

Edit mod: Zoals te lezen is in de regels van het forum staan wij geen reclame toe en dus geen url's naar eigen websites in de posts , behalve bij het kennismakingstopic

Advertentie

Terug naar “Vraag en Aanbod”